Powered By Blogger

måndag 11 april 2011

Fredagsfika vs. måndagströst. En godisråttas bekännelser.

Vårt kontor kan ibland se ut som ett litet bageri (eller godisaffär rättare sagt). Fyllt av små påsar med lakritskarameller, hallonbåtar och sura remmar. Varje fredag är det obligatorisk fredagsfika där vi överraskas av varandras delikta små cupcakes och key lime pajer. På måndagsfrukostarna brukar det också slinka ner en blåbärsbulle också om jag ska vara ärlig. Åh godis, varför är du så god? Jag önskar att mitt fredagsmys bestod av hälsosamma morot -och gurksticks men ärligt talat hur roligt vore det på en skala? 





Ja, vad säger man - Min smak är enkel, jag gillar det bästa! Ett ordspråk som passar ganska bra in på fikastunder och Barndesigns vision på vilka produkter vi ska sälja.  

1 kommentar: